Wikipedia

Результати пошуку

7 клас

ІІ семестр

 25. 03.21
Тема. Не і ні з прислівниками
Щоб відкрити презентацію, натисніть тут
  Домашнє завдання: Опрацювати презентацію,
Вивчити правило ст.203;
Виконати вправи 452,453.

PS: Надсилати виконані роботи не потрібно,обміняємося зошитами, коли повернемося до навчання. 
       26. 03.21
 Тема. Е,и в кінці прислівників утворених від прикметників та дієприкметників

Тренажер з правопису - Правопис і та и в кінці прислівників

Букви и та і в кінці прислівників пишуться відповідно до правильної вимови: и — після букв, що позначають тверді приголосні (навкруги, навпаки, трохи, по-людськи), і — після букв, що позначають м'які і пом'якшені приголосні звуки (тричі, нарешті, опівночі, насторожі).
Пишеться иПишеться і
У кінці прислівників після г, к, х завжди пишеться -и: навкруги, верхи, трохи, тільки, наскільки, навіки, заввишки, залюбки, мовчки, пішки, навпомацки, навпаки, дибки, звідки (але звідкіль, звідкіля), тутечки; по-товариськи, по-молодецьки, по-чеськи.
Після ч, ж у кінці прислівників пишеться  в прислівниках типу по-вовчи та у віддієприслівникових прислівниках із суфіксами -ачи (-ячи): по-дівочи (частіше по-дівочому), по-заячи (частіше по-заячому), по-ведмежи (частіше по-ведмежому); нехотячи (частіше нехотя), лежачи, стоячи.Після ч, ж у кінці прислівників пишеться  в усіх інших випадках, зокрема в прислівниках двічі, тричі, вночі, опівночі, позаочі, насторожі.


Попередній урок
Зміст
наступний урок →


Домашнє завдання: Вивчити тренажер з правопису;
ст.195 вивчити;
Вправи 421,426 виконати.

PS: Надсилати виконані роботи не потрібно, обміняємося зошитами, коли повернемося до навчання.



                       13. 04.21
Тема. Правопис прислівників на -о,-е, утворених від прикметників і дієприкметників

Увага!  Лише присліники на -о,-е , утворені від прикметників чи дієприкметників можуть утворювати ступені порівняння. Тому, якщо сумніваєтеся щодо суфікса прислівника, спробуйте чи матиме він ступінь порівняння.

Вправи на закріплення:

Словниковий диктант. 
Напишіть слова у дві тколонки (1  -о, 2 -е)
Гучн__, гучніш___,весел__, веселіш__, висок__, вищ__, вузьк__, вужч__, глибок___,глибш___, тих___,тихіш___, мудр___,наймудріш___, тепл____,найтепліш___

Домашнє завдання: 
І- Вивчити правило, вправа 427;
ІІІ-Скласти 4 речення з прислівниками на -о,-е;



                   15. 04.21.
Тема. РМ. Портретний нарис у публіцистичному стилі

Для початку пригадаймо, що знаємо  про публіцистичний  стиль.

Слово публіцистичний походить від латинського слова, що означає "суспільний, державний". Спільнокореневими зі словом публіцистичний є слово публіцистика (суспільно-політична література на сучасні, актуальні теми).
Етимологічно всі ці слова споріднені зі словом публіка, що має два значення:
1) відвідувачі, слухачі, глядачі;
2) народ, люди.
Мета публіцистичного стилю - інформувати, передавати суспільно значущу інформацію з одночасним впливом на читача, слухача, переконуванням їх у чомусь, уселяти їм певні ідеї, погляди, спонукати до відповідних  вчинків та дій.
Сфера використання публіцистичного стилю мовлення - суспільно-економічні, культурні, політичні відносини.
Жанри публіцистики - стаття в журналі, газеті, нарис, фельєтон, інтерв'ю, репортаж, виступ на радіо, зборах, телебаченні, промова, доповідь.
Для публіцистичного стилю мовлення притаманні логічність, емоційність, образність, оцінність (спонукальність), а також відповідні мовні засоби. У текстах широко вживаєтьсясуспільно-політична лексика, різноманітні види синтаксичних конструкцій.
Публіцистичний текст будується як наукове міркування: порушується важлива суспільна проблема, аналізуються й оцінюються можливі шляхи її вирішення, формулюються узагальнення й висновки, матеріал розміщується у строгій логічній послідовності, використовується загальнонаукова термінологія. Це дещо наближає його до наукового стилю.
Публіцистичні виступи відзначаються вірогідністю, точністю фактів, строгою обґрунтованістю, конкретністю, що дещо споріднює його з науковим стилем мовлення. Зіншого боку, для публіцистичної промови характерні пристрасність, спонукальність. Найважливіша вимога, що ставиться перед публіцистикою, - загальнодоступність: вона розрахована на широку аудиторію і має бути доступною для всіх.
Публіцистичний стиль має багато спільного і з художнім стилем мовлення, оскільки для ефективноговпливу на читача (слухача), його чуттєву сферу, уяву, той, хто пише чи виступає, використовує епітети, метафори, порівняння та інші образні художні засоби, вдається до фразеологічних висловів, навіть просторічних слів, що посилюють емоційний вплив мовлення.


Портретний нарис – це художній аналіз особистості, побудований на дослідженні різних її сторін: моральної, інтелектуальної, творчої і т. ін. У процесі виявлення рис вдачі героя нарису увагу нарисовця привертають передовсім біографічні факти та випадки з життя, які ці риси увиразнюють.
У тексті портретного нарису можуть поєднуватися вс ітипи мовлення. В основу має бути покладено розповідь про людину: її долю, обставини колишнього й сьогоднішнього життя.
Обов’язковим є її словесний портрет (або його елементи). Зазвичай у нарисі поєднаноознаки художнього та публіцистичного стилів, отже, портрет цілком може бути складений у художньомустилі.
Портрет у нарисі – лише засіб розкриття внутрішнього світу людини.
Мета нарису – виявити цінності героя, показати смисл йогожиття. На конкретних життєвих прикладах потрібно показати ті особливості характеру, які допомагають героєві цієї мети досягти. Необхідно виділити найбільш значущу, стрижневу рису вдачі героя нарису, виразно й емоційнопронеї розповісти. Потрібно  викликати до героя інтерес, змуситизамислитися над його долею.

Робота з текстом
Прочитайте текст. Визначте тему та основну думку. З’ясуйте, чи належить текст до публіцистичного стилю, до жанру портретного нарису. Відповідь аргументуйте. Перекажіть текст.

Василь  Симоненко
Ім’я Василя Симоненка   навічно утвердилось як символ українського шістдесятництва ХХ століття. «Витязем української поезії»назвав його Олесь Гончар. Юнацький максималізм Василя Симоненка служив камертоном взаєминцього  об’єднання сміливців із суспільством, яке випробовувало їх на громадянську мужність, стійкість і послідовність у відстоюванні поглядів та ідей.
Творчість Василя Симоненка  перейнята таким потужним громадянським пафосом, що його могли почути не тільки друзі та вороги, а й пересічні українці. Євген Сверстюк якось зазначив, що Василь Симоненко належить до тих людей, чиї біографії треба вивчати як часткуісторії України. ...Народився поет 8 січня, на другий день Різдвяних свят (зауважмо: Василь Стус з’явився на світ на Різдво –7 січня!) 1935 року у селі Біївці, теперЛубенського району Полтавської області. Цей рік свідчить про те, що дитинство його припало на часи Другої світової війни й післявоєнні роки. Незважаючи на це, хлопець навчався добре: закінчив школу із золотою медаллю.У шкільні роки Василь був активним учасником художньої самодіяльності, а в старших класах — членом редколегії шкільної газети. «На уроках він був серйозний — аж занадто. Рідко сміявся. У класі хлопець виділявся серед учнів, по-перше, своїм бідним одягом, по-друге, своїм розумом. Навіть учителі не читали стільки книжок, як Василь.
Був  вихідцем з козацького  роду. Василева прабабуся Варвара Остапенко Щербань тривалий час зберігала «отриману у спадок від свого батька дворянську грамоту, отриману за військові заслуги». Василева мати Ганна Трохимівна замолоду булла вродливою, тямовитою, мала чудовий голос, часто виступала на сільській сцені.Мрія стати вчителькою привела її до Лубенського педагогічного інституту, однак у силу життєвих обставин провчилася там недовго. Зрадлива доля звела їїі з Андрієм Симоненком – самодіяльним актором, учителем і художником. Але, на  жаль, ненадовго…Все недовге життя боліло Василеві те, що невдовзі по його народженню батько зник і провідав сина тільки по закінченні війни– у погонах капітана – і то ненадовго .
Швидко промайнуло дитинство, студентські роки в Київськомууніверситеті, далі - робота в черкаській газеті.
У Черкасах добре знали цього худорлявого скромного юнака, адже працював він в обласній пресі, часто бував у трудових коллективах області. Вдумливий, спостережливий, серйозний, вінставився до своєїроботи з особливою відповідальністю, бо розумів, що стоїть біля джерел формування світогляду української молоді, замуленого роками неправди й ошуканства. Часто замислювався над «больовими точками» суспільства, розмірковував, яким чином можна подолати байдужість у людських серцях – так проявлялося почуття його громадянської відповідальності. «Нам треба вище піднімати голос протии байдужості, в якій би формі вона не проявлялася...». Його ніколи не задовольняла «середина»: вона для нього – хилитання маятника вперед - назад. Найвищий суддя для Василя Симоненка – совість .
Хоч і прожив митець усього двадцять вісім років, протее залишив для нас пристрасні рядки про призначеннялюдини:
Я хочу бути несамовитим,
Я хочу в полум'ї згоріть,
Щоб не жаліти за прожитим,
Димком на світі не чадіть.
Нагла смерть скосила Василя Симоненка у двадцятивосьмирічному віці, ніби здійснюючи його юнацьке пророцтво, що «в тридцять — смерті в очі подивлюсь». Набагато пізніше були опубліковані матеріали, в яких йшлося про те, що «Василя Симоненка по-звірячому «обробили», а точніше — прибили охоронці громадського порядку в міліцейських мундирах». Його не вбили, але  здоров'я підірвали остаточно. Відтоді В. Симоненко вже не жив, а мучився, бо ні на хвилину не вщухали нестерпні болі, які неможливо було вгамувати жодними ліками.
Поховали поета у Черкасах. На його надгробку викарбувано слова:
«Можна все на світівибирати, сину, —
Вибрати не можна тільки Батьківщину».

Максимал́ізм (від лат. «найбільший») — впадання в крайність при вимозі чогось надмірного.
Людська життєва точка зору, згідно з якою людина визнає лише щось конкретне, крайнє,надмірне.
Найчастіше максималізм є розвиненим в юнацькому віці, тоді, коли юнаки намагаються знайти щось ідеальне. Максималізм є чи ненайкращим стимулом до виконання певної цілі життя.

 Дайте відповіді на питання
Про кого йде мова у  тексті?
Чому ім’я В. Симоненка  стало символом українського  шістдесятництва?
Що ви дізналися про родовід Симоненка?
Ким були його батьки?
Знайдіть портретну характеристику Симоненка.
Що найбільше не любив у людях  митець?
Що було найвищим  суддею для Симоненка?

Як вирозумієте рядочки про призначення  людини у житті?
Які позитивні риси вдачі поета увиразнено в нарисі? Чого можна в нього повчитися?
Яка головна думка нарису?
Яке ставлення до героя нарису формує в читача текст?
Які типии мовлення поєднано в тексті? Яка роль портрета в нарисі?
Визначте стиль тексту, свою думку доведіть.

– Діти, а тепер перейдемо до практичної части
 ОПРАЦЮВАННЯ ПАМ'ЯТКИ
Як працювати над портретним нарисом
1. Почніть портретний нарис з пошуку героя.
2. Зберіть інформацію про людину. Гармонійно поєднайте документальне та художнє.
3.Складіть попередній план портретного нарису. Композиція нарису складається із зав’язки, розвитку дії, кульмінації і розв’язки.
4. Визначте структуру нарису. Ви можете викладати інформацію як у хронологічному порядку (він був, потім зробив, потім став), так і у зворотному (зараз він займається…, але був час, коли цялюдина…..).

Домашнє завдання:
І-ІІ. Опрацювати теоретичний матеріал змісту уроку; виписати у робочі зошити визначення «портретний нарис» та пам’ятку «Як працювати над портретним нарисом»;

ІІІ-ІV. Написати власний нарис.



16. 04.21
Тема. Написання прислівників разом, окремо, через дефіс (повторення)

Уважно розгляньте таблиці! 



Домашнє завдання: 
І- Вивчити правило ст. 190; 
ІІ-ІІІ -  Дібрати 30 прислівників (10+10+10, що писалися разом, окремо, через дефіс.                                   
20. 04.21
Тема.Написання прислівникових сполучень типу: раз у раз, з дня на день
Уважно розгляньте таблицю!
 Зверніться до підручника ст.194,  письмово виконайте вправу 418 ст.195 на закріплення матеріалу.
Домашнє завдання: 
Завдання для обов'язкового виконання  І-ІІр -  Вивчити правило ст. 194, вправа 419 виконати письмово;
Завдання за вибором учня:
ІІІр. - Вправи 417 виконати письмово, із 2 фразеологізмами скласти речення , підкреслити Г/З;
ІVр. - Дібрати 15 прислівникових сполук, 5 з яких увести у самостійно складені речення. 


22.04. 21. 
 Тема. Підсумковий урок  з теми:  “Прислівник” (тести)
І. Усно дайте відповіді на питання, щоб підготуватися до виконання онлайн тестування

1.     Усі слова є прислівниками у рядку:
а) впевнено, прекрасно, котрийсь;
б) ліньки, попередньо, використано;
в) пошепки, інколи, сам на сам.
2.     Прислівник – це..
а) незмінна  особлива форма дієслова;
б) самостійна частина мови, що виражає ознаку предмета;
в) незмінна самостійна частина мови.
3.     Прислівники поділяються на такі розряди:
а) якісні, відносні, присвійні;
б) якісно-означальні, обставинні;
в) похідні та непохідні.
4.     Прислівник напам’ять належить до розряду:
а) способу дії;
б) місця;
в) причини.
5.     Помилку в написанні прислівника допущено в рядку:
а) віч-на-віч;
б) сам-на-сам;
в) вгорі.
6.     Прислівник мимоволі утворено способом:
а) префіксально-суфіксальним;
б) основоскладання;
в) безафіксним.
7. Прислівник виражає:
      а) ознаку предмета за дією;
      б) ознаку або приналежність предмета якійсь особі;
      в) ознаку дії, ознаку іншої ознаки, ознаку предмета.
8.     За допомогою слів значно, багато, куди, ще, трохи утворюється:
      а) проста форма найвищого ступеня порівняння прислівників;
      б) проста форма вищого ступеня порівняння прислівників;
      в) складена форма вищого ступеня порівняння прислівників.
9.     Виділене слово є прислівником у реченні:
          а) Старому та хворому годи завше, як малому.
          б) Мені стало якось ніяково.
          в)  Він говорив, не поспішаючи нікуди.

10.       Усі прислівники кількісно-означальні в рядку:
          а) мало, надвоє, тричі, занадто;
          б) трохи, поодинці, до речі, додому ;
          в) дуже, один в один, на жаль, як-не-як. 
11.      Усі прислівники місця в рядку:
         а) зухвало, зліва, назустріч, карколомно;
         б)
 мізерно, ліворуч, наприкінці, туманно; 
         в)
 уві сні, внизу, віддалік, високо.

12. Визначити, у прислівниках якого рядка у процесі творення простої форми вищого ступеня порівняння відбувається чергування.
         а) ніжно, ясно;
         б) довго, вузько;
         в) чітко, весело.
13 Усі слова є прислівниками у рядку:
а) випадково, весною, пішки;
б) на пам’ять, завширшки, втричі;
в) поріг, по-моєму, прекрасно.
14.Прислівник відповідає на питання:
а) який? чий?
б) що роблячи? що зробивши?
в) як? наскільки? навіщо?
15. Які прислівники можуть утворювати ступені порівняння?:
а) якісні, відносні, присвійні;
б) якісно-означальні;
в) обставинні часу.
16. Прислівник набагато до розряду:
а) способу дії;
б) міри та ступеня дії;
в) причини.
17. Помилку в утворенні форми ступеня порівняння прислівника допущено в рядку:
а) найліпше;
б) більш актуально;
в) менш гірше.
18.Усі прислівники пишуться з двома -нн у рядку:
а) прекрасн..о, невблаган..о, незграбн..о;
б) грішн..о, невпин..о, живописн..о;
в) рівнин..о, туман..о, спосон..я.
19. Прислівники уночі, вчора, влітку, щойно за значенням належать до групи, що означає:
          а) спосіб дії;
          б) місце дії;
          в) час дії.
20 . Прислівники мимохіть, насамкінець, горілиць, нашвидкуруч утворено:
          а) суфіксальним способом;
          б) способом злиття основ;
          в) способом складання слів однакових або близьких за змістом.
21 . Прислівник виступає обставиною в реченні:
         а) Неподалік від озера будинок відпочинку.
         б) У лісочку було прохолодно.
         в) У будинку неподалік світилося.
    22. Усі прислівники якісно-означальні в рядку:
          а) гарно, нині, гаряче, навмисне;
          б) розумно, мало, спересердя, важко;
          в) добре, високо, погано, весело.


     23. Усі прислівники причини в рядку:
          а) замолоду, на зло, мимохіть, спересердя;
          б) зопалу, спросоння, згарячу, ненароком;
          в) коли-не-коли, в цілому, з діда-прадіда, казна-як. 
24. Визначити, у прислівниках якого рядка у процесі творення простої форми вищого ступеня порівняння відбувається чергування:
      а) низько, дорого.
      б) темно, легко.
      в) дешево, хитро.

ІІ. Виконайте онлайн тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7687689

Домашнє завдання: Виконати  онлайн тести  (17 питань за 17 хвилин). Діти, оскільки ця контрольна робота у нас відбувається дистанційно, будьте дуже уважні: спочатку повторіть матеріал підручника, виконайте пробне тестування усно і лише потім приступайте до тесту-онлайн. 
Онлайн тест виконати обов'язково! Це буде ваша підсумкова оцінка з теми "Прислівник"!!!


23.04.21
Тема. Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв'язку слів у словосполученні й реченні
     Діти,  сьогодні ми з вами ознайомимося із службовими частинами мови. Службові частини мови не мають лексичного значення, не відповідають на питання, не є членами речення. До службових части мови належать прийменник, сполучник і частка. Більш детально зупинимося на прийменникові. Для цього я пропоную вам уважно переглянути відеоурок:



     Сподіваюся, пояснення для вас було зрозумілим, тепер розгорніть підручники на ст.209 і уважно розгляньте правило,  а тепер до практики...
На закріплення виконайте вправи 455,457.

Домашнє завдання: 
Завдання для обов'язкового виконання  І-ІІр -  Вивчити правило ст. 208-209, уважно переглянути відеоурок,  вправа 457 виконати письмово;
Завдання за вибором учня:
ІІІр. - Вправи 459 виконати письмово, підкреслити Г/З;
ІVр. - Вправа 456(зверніть увагу, що до цієї вправи є творчі завдання!)






17.04.20
Тема. Зв'язок прийменника з непрямими відмінками іменника. Види прийменників за будовою. Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо й через дефіс

    Отже, для того, щоб зрозуміти яким чином поєднуються прийменники з іменниками в непрямих відмінках, пропоную розглянути схему:
Тепер розглянемо, які ж прийменники можутьбути за будовою:
Також вони можуть бути похідні і непохідні, розгляньте наступну схему:
І нарешті, розглянемо правила написання прийменників разом, окремо і через дефіс:

Домашнє завдання: 
Завдання для обов'язкового виконання  І-ІІр -  Вивчити правило ст. 211-214,  вправа 464,467 виконати письмово;
Завдання за вибором учня:
ІІІр. - Вправи 465,470 виконати письмово, підкреслити Г/З;
ІVр. - Написати міні-твір "Весна - прекрасна пора року", використавши різні види прийменників(підкресліть їх).

24.04.20
Тема.Синонімічні й антонімічні прийменники. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення


Домашнє завдання: 
Завдання для обов'язкового виконання  І-ІІр -  Вивчити правило ст. 214,  вправа 476, 477 виконати письмово;
Завдання за вибором учня:
ІІІр. - Вправи 479 виконати письмово, підкреслити прийменники у тексті і розібрати їх як частину мови;
ІVр. - вправа 481,підкреслити прийменники у тексті і розібрати їх як частину мови.


 27.04.20
Тема. Сполучник як частина мови. Види сполучників за будовою, походженням

Сьогодні ми ознайомимося із ще однією службовою частиною мови сполучником. Для цього я пропоную вам дуже уважно подивитися відеоурок:

Тепер зверніться до своїх підручників ст 220-221, опрацюйте правила, усно виконайте вправу 487.
На закріплення даного матеріалу виконайте вправу 488.
Тепер розгляньте таблицю на ст.222 і письмово виконайте вправу 492.


Домашнє завдання: 
Завдання для обов'язкового виконання  І-ІІр -  Вивчити правило ст. 221-222,  вправи 489, 490 виконати письмово;
Завдання за вибором учня:
ІІІр. - Вправи 491 виконати письмово, підкреслити сполучники, виконати Г\з;

ІVр. - Написати міні-твір "Лікарські рослини", використовуючи сполучники сурядності та підрядності, підкресліть їх.

04.05.20.
Тема. Сполучники сурядності й підрядності. Сполучники й сполучні слова. Написання сполучників разом та окремо
Діти, уважно розгляньте  уважно тринажер із правопису та подивіться відеоурок:
Правопис сполучників
Написання
Правило
Разом
Сполучники, як би вони не були утворені, звичайно пишуться разом (одним словом):
а) адже, аніж, ніж, отже, отож, таж, також, теж, тож;
б) аби, мовби, немовби, ніби, начеб, неначеб, щоб, якби;
в) мовбито, немовбито, нібито, начебто, неначебто, тобто, цебто;
г) абощо, тощо, якщо;
д) притому, притім, причому, причім, проте, зате, затим.
Окремо
Частина сполучників може мати при собі частки, з якими вони пишуться тільки окремо, а саме: адже ж, або ж, але ж, бо ж, все ж, хоч би, хоча б, коли б, коли б то.
Окремо пишуться всі складові частини в таких сполучниках: та й, то й, дарма що, так що, тому що, через те що, для того щоб, з тим щоб, в міру того як, з тих пір як.
У кількох сполучниках перші дві частини пишуться разом, наступні — окремо, а саме: тимчасом як, незважаючи на те що, затим що.
Через дефіс
Через дефіс пишуться сполучники з підсилювальними частками бо, но, то: отож-бо, тож-то, тому-то, тим-то, якби-то, тільки-но.


Домашнє завдання: 
Завдання для обов'язкового виконання  І-ІІр -  Вивчити правило ст. 221-224,  вправи 497, 495 виконати письмово;
ІІІр.  - ІVр. Вправи 498, 499 виконати письмово, підкреслити сполучники, виконати Г\з;

08.05.20.
Тема.  Контрольний  аудіодиктант
Діти, пропоную вам написати аудіодиктант:

Домашнє завдання: 

Написати аудіодиктант.
15.05.20.
Тема. Частка як службова частина мови. Формотворчі і словотворчі. Частки, що надають слову чи реченню додаткових відтінків
Для того, аби ознайомитися з службовою частиною мови - часткою, пропоную вам переглянути відеоурок:

Тепер розгорніть підручники на ст. 232-233 опрацюйте правила і виконайте вправу на закріплення 512 ст. 232(усно).
Домашнє завдання: 
Завдання для обов'язкового виконання  І-ІІр -  Вивчити правило ст. 232-233,  вправи 516, 517 виконати письмово;
ІІІр.  - ІVр. Вправи 519, 520 виконати письмово, підкреслити частки, розібрати їх як частину мови.
18.05.20.
Тема. Правопис часток не і ні з різними частинами мови. Написання часток -бо, -но, -то,-от, -таки
Розглянемо написання часток не,ні, переглянувши відеоурок:
Щоб вам вдалося краще зрозуміти правипис часток, пропоную вам ще один відеоурок:
Домашнє завдання: 
Завдання для обов'язкового виконання  І-ІІр -  Вивчити правило ст. 237, 239- 240,  вправи 527, 5128виконати письмово;

ІІІр.  - ІVр. Вправи 537, 538, 541  виконати письмово, підкреслити граматичне завдання.


22.05.20, 22.05.20.
Тема. Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках
Для того, щоб ознайомитися з цією темою, перегляньте відеоурок:

Розгорніть підручник на ст. 245-249, розгляньте правила. Виконайте вправи на закріплення матеріалу 547,548 (усно).
Домашнє завдання: 
Завдання для обов'язкового виконання  І-ІІр -  Вивчити правило ст. 245-249  вправи 549, 553 виконати письмово;

ІІІр.  - ІVр. Вправи 555, 556, 557  виконати письмово, підкреслити граматичне завдання.
25.05.20.
Тема. Контрольна робота. Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук.
Діти,аби перевірити свої знання з даної теми, пропоную вам виконати онлайн-тестування:"Службові частини мови. Вигук"
Домашнє завдання: виконати онлайн-тестування, фото(сккрін) роботи надіслати мені на електронну адресу.

29.05.20, 29.05.20
Тема. Узагальнення і систематизація вивченого про частини мови, їх правопис і використання в мовленні
 Діти, щоб пригадати програмовий матеріал, який ми вивчали в 7 класі, пропоную вам виконати онлайн-тестування:
"Підсумкова контрольна робота за 7 клас".

Домашнє завдання: виконати онлайн-тестування, фото(сккрін) роботи надіслати мені на електронну адресу.

Немає коментарів:

Дописати коментар