Wikipedia

Результати пошуку

11 клас

 І семестр

Дистанційне навчання з 22 листопада 2021 року

24.11.21, 24.11.21 

Другорядні члени речення. Складні випадки класифікації другорядних членів речення

І. Рубрика «Незабаром ЗНО» (усно)

1.     Мовна розминка (поєднати фразеологізми)

1.     Сам не свій                                 А кожен насамперед думає про себе

2.     Піти на свій хліб                                 Б почуватися незручно

3.     Своя сорочка ближча до тіла            В приголомшений

4.     Не у своїй тарілці                      Г жити самостійним життям

 

2.     Вправа з ключем (письмово)

1 – з ненаголошеним е

2 – з ненаголошеним и

·        У кожному слові підкреслити останню букву – прочитаєте народну приказку

З..рно, вер..с, л..ман, м..далі, ваз..лін, ш..рокі, вер..сень,  п..ніцилін, кр..латої,  м..сколиз, ч..реда, трен..р, пш..ниця, велос..пед, бр…ніти, н..потріб, вес..ло, ц..ферблат, гл..бочінь, з..рном, б..режу, п..ньок, м…тро.

 

Ключ: Осінь на рябому коні їздить

 

3.     Вправа «Я редактор»(письмово)

Відредагуйте речення, укажіть у кожному тип помилки

Світ новий зовсім перед нами розкрився, осяяний сонцем. Повинні любити учні і берегти природу. Повертаючись додому, нас застав дощ.

IІ. Виконання системи практичних завдань проблемно-пошукового характеру

1.     Науковий практикум

Визначити другорядні члени речення, мотивувати вибір (усно)

·        Я знайомий і з кайлом, і з пером, і з багнетом.

(Безсумнівні додатки: знайомий (з чим?) з кайлом, з пером, з багнетом).

·        Зеленими ланами Придніпров'я йшли на захід полки.

(Йшли (де?) ланами - обставина місця. Ланами (якими?) Придніпров'я - неузгоджене означення)

·         виражених місцевим відмінком

·         Робота в зошиті:

  • На полонині багато гірських квітів.

(До члена речення на полонині цілком природним є запитання де? Це зумовлюється лексичним значенням іменника полонина, який має предметне значення і значення певного простору. Словоформа місцевого відмінка на полонині - це обставина місця)

  • На яблуні з'явився перший цвіт.

(На яблуні - це також обставина місця, але на відміну від іменника полонина іменник яблуня означає предмет, якому властивий малооб'ємний вияв у просторі. Тому до члена речення на яблуні логічно поставити також питання на чому? при цілком закономірному питанні де? )

  • Ваза з квітами стоїть на вікні.

(Ваза (яка?) з квітами - неузгоджене означення; стоїть (на чому? де?) на вікні - обставина місця)

·         виражених родовим відмінком

  • Поїхати до озера.

(Обставина, оскільки присудок поїхав означає дію, яка реалізується в певному напрямі до певного об'єкта - озера.

  • Дитина простягнула руки до іграшки

(Додаток виражає об'єкт спрямування дії).

!!! Отже, у випадку подвійного запитання - до форми залежного слова і відповідно до семантико-синтаксичних відношень між головним і залежним словом - перевагу віддаємо другому.

  • У дверях будинку показалась господиня (П. Куліш).

До слів у дверях формально можна поставити два питання (у чому? де?). Але разом із присудком показалась вони вказують на просторові відношення. Отже, господиня показалась (де?) - у дверях.

  • Я вчився любові в дядька Миколи (Л. Кисельов).

До словоформи у дядька Миколи також можна поставити два питання (в кого? де?). Зміст речення підказує, що йдеться не про місце навчання, а про особу, яка навчала любові..

·         Отже, до названого члена речення треба ставити питання (в кого?) як до непрямого додатка Якщо виникає питання щодо визначення означення чи додатка, вираженого родовим відмінком іменника, то треба вдатися до перетворення конструкції.

2. Розгляньте таблицю "Другорядні члени речення" ст.117

 3. Лінгвістичне дослідження (письмово)

     А).Перепишіть  речення, підкресливши  означення, визначте  їх вид (узгоджені чи неузгоджені). Поясніть розділові знаки.

     По гребеню гори йшло  двоє. Чорні згорблені постаті різко вимальовувалися на тлі холодного грудневого неба. У сонячній тиші безкрайнього степу сіявся дрібний срібний сніжок, білою наміткою покривав землю, чіплявся за лапатий сухий бур’ян. Змерзла грудкувата дорога раптом круто повернула вниз.

Б).Перетворіть неузгоджені означення на узгоджені, уведіть кожну пару в речення.

     Прикраси із золота, вулиці міста, цвіт яблуні, дорога до Києва, робітник без досвіду, план на рік, чоловік п’ятдесяти років, пам'ять людини.

 Домашнє завдання:

І-ІІ. Опрацювати параграф 22; виконати вправи 131,139;

ІІІ. Виконайте онлайн тест «Головні та другорядні члени речення», перейшовши за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6199544;

ІУ.(за бажанням).Напишіть висловлення за словами Ліни Костенко «Життя іде  і все без коректур», увівши в нього порівняльні звороти в ролі присудка (два) й обставини (чотири), підкресліть їх.

 

22. 11.21,  22. 11.21

Тема. Розвиток мовлення.  Власне висловлення. 
Прочитайте наведений текст.

    Ми не раз чули про те, що не можна все ділити на чорне і біле, не варто впадати в крайнощі, треба бути виваженим і поміркованим. А як тоді бути зі зрадою людини, колективу чи цілої країни. Чи можна зраду пробачити?

    Викладіть ваш погляд на цю проблему.

    Діти, пам'ятайте про те, що зв'язне висловлення ми пишемо лише у форматі ЗНО. Ми це вже тричі робили, але  якщо ви забули , то опрацюйте ще роз'яснення ст.325- 331 зі збірників ЗНО.
     Ця робота розрахована на 2 уроки, тому опрацюйте теорію, підберіть вдалі приклади і вперед!

PS: Зв'язні висловлення надішліть на мою електронну адресу до середи (24.11) обов'язково. Кожну роботу прокоментую і оціню, а ви перенесете свої оцінки у робочі зошити. Успіхів!!!

dztetiana12@gmail.com

Дистанційне навчання з 15 жовтня 2020 року
Увага!!!    
       Діти, для того, щоб ви відразу бачили результат своєї праці, роботи,  які ви вже виконали, надсилайте на мою електронну адресу. Я їх перевірятиму та оцінюватиму.      
  PS: 1- сфотографуйте роботу так, щоб було видно дату та тему роботи; 
2- у темі електронного листа  вкажіть  клас та  прізвище;                              
 3- надішліть на електронну адресу  dztetiana12@gmail.com
4- Пам'ятайте!!! Працюємо за розкладом! 


19.10.20,  19.10.20

Тема. Види і  жанри ораторського мистецтва. Академічне красномовство. 
Юридичне(судове) красномовство

Діти, уважно опрацюйте невеличку лекцію стосовно теми уроку:

І. Академічне красномовство - це ораторська діяльність науковця, викладача, що доповідає про результати дослідження, популяризує досягнення науки.

Сфера його застосування - шкільна (різних рівній) та наукова аудиторія. Слово походить від грецького "академіа" - так називалися сади, що начебто належали міфічному героєві Академу. Згодом цим почали називати філософську школу, засновану Платоном саме в цій місцевості. У Європі академічне красномовство динамічно розвивалося в середньовічних університетах. Тоді воно існувало в лоні схоластики, яка успадкувала від античної софістики інтерес до умоглядних речей (лекція та диспут були домінуючими формами).

Але особливого розквіту воно набуло в після-ренесансний період, коли наука, звільнившись від схоластичних моделей, почала широко проникати у світ матеріальних явищ і описувати його. Ускладнилася робота вищої та середньої шкіл, виникала наукова педагогіка (Ян Амос Коменський).

В Україні зародження академічного красномовства пов'язане з функціонуванням Острозької школи та Києво-Могилянської академії, хоча тут теж були дуже відчутні релікти схоластики. Згодом воно розвивається у стінах кількох університетів (Київський, Львівський, Харківський т. ін).

Видатними представниками українського академічного красномовства були М. Максимович, М. Костомаров, В. Єрмаков, Феофан Прокопович.

Головні риси академічного красномовства - доказовість бездоганна логічність, точність мислення, чітка, позбавлена будь-якої двозначності, термінологія. Наука, як відомо, є точним описуванням реальних, матеріальних явищ світу. Наукове описування цих явищ в усному слові і живить академічне красномовство. Не менш суттєво, що результати наукових досліджень мусять бути донесені до громадськості (не кажучи вже про студентів та учнів) у дещо спрощеній (адаптованій) формі. Водночас школярі та студенти мусять опанувати мову науки, її термінологію та спосіб викладення.

Звичайно ідеалом наукової лекції є виклад, адекватний складності об'єкта дослідження. Тому виступи видатних учених перед професійною аудиторією часто важко доступні навіть молодим ученим, не кажучи вже про школярів. Адаптованості матеріалу до свідомості учнів сприяє використання різноманітної наочності, в першу чергу - із застосуванням технічних засобів.

До жанрів академічного красномовства належать: наукова доповідь, наукове повідомлення, наукова лекція (вузівська та шкільна), реферат, виступ на семінарському занятті, науково-популярна (публічна) лекція, бесіда.

ІІ. Судове (юридичне) красномовство - це ораторські ви ступи юристів, підсудного та цивільних осіб у процесі розгляду судової справи з позицій законодавства.

Судове красномовство виникло в Давній Греції як апології - промови на захист самого себе, що їх писали для населення логографи -софісти. Тоді не було ані державного звинувачення, ані попереднього судового слідства. У пору існування родового полісу суд вершили племінні вожді-царі.

В античні часи роль судді взяла на себе держава, відкинувши сваволю полісного суду. Кожен міг звинуватити будь-кого в злочині, а захищатися людина мусила сама, зібравши для того необхідний матеріал і виклавши його красномовно передсудом. Логографи-софісти постали внаслідок того, що не всі вміли себе оборонити. Інколи, правда, замість звинуваченого дозволяли виступати іншій особі, але обов'язково громадянину цієї держави.

Судова промова мала приблизно таку структуру: вступ (у якому прагнули схилити до себе суддів); оповідь (виклад фактів справи з точки зору виступаючого); докази своєї правоти й полеміка з супротивником, якого чорнили скільки могли; висновок, що мав стандартний вигляд. Вступ та висновки були типовими шаблонами.

Сучасний суд дуже відрізняється від судочинства античної пори. Це складна процедура, учасники якої чітко розподіляють ролі: прокурор, адвокат, свідки і т. д. Античний "захист самого себе" поступився всебічному вивченню особистості підсудного та обставин справи. Кожне слово тут повинно бути вагомим і точним, особливо в суді першої інстанції, важливою частиною якого є дебати. Успіх справи, торжество справедливості неможливі без відповідної підготовки судочинця чи просто того, хто виступає в суді. Дуже важливо, щоб усі, хто має слово у процесі, вміли виступати публічно, мали відповідну риторичну підготовку.

Особливої уваги потребує підготовка судової промови. Важливо визначити її предмет, види та функції, специфіку словесного оформлення. Судова промова - це промова, звернена до суду та інших учасників судочинства і присутніх при розгляді кримінальної, цивільної, адміністративної справи, в якій містяться висновки щодо тієї чи іншої справи.

Цікаво, що в одній з праць російського автора П. Сергеїча (Пороховщикова), створеній на рубежі ХІХ-ХХ ст. ("Искусство речи на суде"), юридичне красномовство розглядалося не лише як підготовка промови для судового засідання (юридична оцінка дій, моральна оцінка злочину, допит свідків, експертиза та ін. становлять тут лише матеріал для промови). Автор наголошує на потребі вирішення загально риторичних питань: про чистоту мови; про її ясність; про непотрібність витончених, заплутаних зворотів; про пафос; про увагу слухачів; ціла глава - "Квіти красномовства" присвячена мовним прикрасам (антитеза, метафора, порівняння і т. д.).

"Основними особливостями судової промови в порівнянні з іншими видами ораторського мистецтва є: офіційний характер промови; полемічність; спрямованість (до суду); попередня зумовленість змісту (справа, яку слухає суд); підсумковий характер судової промови".

У суді виступають з промовами прокурор (обвинувач) та адвокат (захисник). Звичайно визначають прокурорську (звинувачувальну) та адвокатську (захисну) промови. Крім того, у судових суперечках часом беруть участь громадський обвинувач і громадський захисник, цивільний позивач і цивільний відповідач (або їх представники); потерпілий та його представник, нарешті - підсудний, у ролі захисників якого можуть виступати його близькі родичі, опікуни або піклувальники.

Судова промова мусить висвітлити громадську точку зору та оцінку злочину, особи підсудного з погляду того чи іншого учасника дебатів. Проте право пропонувати міру покарання або думку про невинність підсудного мають лише прокурор та адвокат; інші лише уточнюють деталі, які допомагають об'єктивно змалювати стан справи. Судова промова ефективно впливає на суд, допомагає формуванню переконань суддів та присутніх у залі суду громадян.

     Тепер перейдемо до вашого підручника ст.81-82, як бачите, існує 5 видів красномовства, що функціонують у різних жанрах.

    Практично виконайте вправу 77 (із неї випишіть лише слова у яких вставляєте букви і підкресліть їх  та вправу 79 (виконуєте повністю).

Домашнє завдання: 

І - опрацювати § 14-15; виписати в робочий зошит визначення"Академічне красномовство" та "Юридичне красномовство";

ІІ-ІІІ - Виконайте вправи 77(частково), 79, 83 - письмово;

ІV- (за бажанням учнів) усно опрацювати вправи 80,81 і за прикладом створити власну судову промову.


21.10.20,  21.10.20

Тема. Духовне красномовство (гомілетика), його жанри і характерні риси.
Соціально-побутове красномовство, його види
Діти, уважно опрацюйте невеличку лекцію стосовно теми уроку:
1. Духовне (церковне) красномовство - це проповіді, бесіди, напуття, коментування Біблії в практиці різноманітних християнських конфесій.

Основним жанром церковного ораторства є проповідь - коментар до Біблії (хоча християнин мислиться як місіонер, що проповідує при будь-якій нагоді). Більше того, саме завдяки апеляції до Писання громадські та інші інтереси людини стають "крупнішими", узагальненими. Політичний чи інший аспект, якому потрібно надати місце в проповіді, має органічний зв'язок зі Святим Письмом.

Проповідник не відділяє Біблію від мирського, світського, а навпаки, інтенсивно їх поєднує. Але треба, щоб події життя служили ілюстрацією до Писання, а не навпаки, коли Писання служить "ілюстрацією" для зведення якихось політичних чи життєвих рахунків.

2. Соціально-побутове красномовство - це влучне, гостре або урочисте слово з приводу якоїсь важливої події у приватному житті або певної гострої чи цікавої ситуації.

Таким чином, соціально-побутове красномовство виникало не лише у вирі подій сьогодення, а живилося епідектичним та політичним красномовством: це природно, бо політика й побут інколи невловимо переходять одне в одне.

Сьогодні жанрами соціально-побутового красномовства є:

·         ювілейні промови,

·         привітальне слово,

·         застільне слово (тости),

·         надгробне (поминальне) слово.

Тут найчастіше йдеться про величання, похвалу тієї чи іншої особистості, групи або явища, тобто можна сказати, що ці промови за своїм духом є панегіричними. Характерною рисою подібного красномовства є ритуальність (ситуація хрестин, весілля, похорону тощо), і це накладає певний відбиток на стиль промови.

Найчастіше такі виступи бувають імпровізаціями, які не готуються заздалегідь. Це невеликі, лаконічні тексти, що не вимагають обов'язкової, звичайної для інших галузей риторики твердої схеми побудови (вступ, основна частина, висновки). Логічна основа тут може бути послаблена; панує емоційна стихія.

Ораторові не обов'язково демонструвати академічну ерудицію, знання законів або пропагувати істини релігії (хоча окремі елементи такого роду тільки прикрашають подібне слово). Зате оратор щедро черпає при клади з життєвого матеріалу, з фольклору (наприклад, стихія анекдоту). Стиль може бути від урочисто-величального (наприклад, на похороні) до "зниженого".

 Тепер попрацюйте практично: опрацюйте теоретичний матеріал § 16-17, усно виконайте вправи  84,89.

Домашнє завдання: 

І - опрацювати § 16-17; виписати в робочий зошит визначення"Духовне красномовство" та "Соціально-побутове красномовство";

ІІ-ІІІ - Виконайте вправи 85(написати діалог), 88  - письмово;

ІV- (за бажанням учнів, якщо претендуєте на оцінку високого рівня) Вправа 94 (скласти власну промову).

PS: Термін виконання до 23.10.20.



30.11.20,  30.11.20

Тема.Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених звертаннями та вставними словами.
Розділові знаки у простих реченнях ,ускладнених однорідними членами речення. Однорідні й неоднорідні означення. Узагальнювальні слова при однорідних членах речення
    Сьогодні ми попрацюємо над розділовими знаками у простому реченні. Для початку нам потрібно пригадати, що таке звертання  й вставні слова. Для цього розгорніть підручник на ст.131 - 132 , уважно розгляньте таблицю.         Пропоную уважно розглянути пояснення цієї теми:


    На закріплення виконайте вправи з вашого підручника ст.131-133  вправи 155, 159.
    Перейдемо до другої підтеми. Розгорніть ваші підручники на ст.135-143 й уважно опрацюйте всі схеми і таблиці.
Уважно розгляньте пояснення цієї теми:
На закріплення виконайте вправи з вашого підручника  167, 168, 174.

Домашнє завдання 1: 

І - опрацювати § 25, переглянути відеоурок;

ІІ-ІІІ - Виконайте вправи 155,159  - письмово;

ІV- (за бажанням учнів, якщо претендуєте на оцінку високого рівня).Написати невеличкий текст, максимально використовуючи звертання і вставні слова. Звертання обведіть кружечком, а вставні слова квадратиком. Тема міні-твору довільна.

Домашнє завдання 2: 

І - опрацювати § 26, переглянути відеоурок;

ІІ-ІІІ - Виконайте вправи 167,168,174  - письмово;

PS: Надсилати роботи на електронну адресу не обов'язково. Зберу зошити, як тільки повернемося до навчання.


02.12.20,  02.12.20

Тема. Розвиток мовлення.  Власне висловлення. 
Прочитайте наведений текст.

    Ми не раз чули про те, що не можна все ділити на чорне і біле, не варто впадати в крайнощі, треба бути виваженим і поміркованим. А як тоді бути зі зрадою людини, колективу чи цілої країни. Чи можна зраду пробачити?

    Викладіть ваш погляд на цю проблему.

    Діти, пам'ятайте про те, що зв'язне висловлення ми пишемо лише у форматі ЗНО. Ми це вже двічі робили, але  якщо ви забули , то опрацюйте ще роз'яснення ст.325- 331 зі збірників ЗНО.
     Ця робота розрахована на 2 уроки, тому опрацюйте теорію, підберіть вдалі приклади і вперед!

PS: Зв'язні висловлення надішліть на мою електронну адресу до п'ятниці (04.12) обов'язково. Кожну роботу прокоментую і оціню, а ви перенесете свої оцінки у робочі зошити. Успіхів!!!



07.12.20,  07.12.20

Тема. Розділові знаки у реченнях, ускладнених відокремленими членами. Умови відокремлення означення і прикладок
    Діти, спочатку опрацюйте теоретичний матеріал у ваших підручниках ст.146, 148. 
    Тепер уважно перегляньте відеоурок, де докладно  розповідається, як правильно визначати відокремлені члени речення.


     Як ви зрозуміли, сьогодні більш детально ми зупинимося на відокремлених означеннях та прикладках.
Тепер попрацюйте практично, виконавши вправи 178, 181,184, 182.

Домашнє завдання : 

І - опрацювати § 27, переглянути відеоурок;

ІІ-ІІІ - Виконайте вправи 178,181,184  - письмово;

ІV-  Вправа 182 (за бажанням учнів, якщо претендуєте на оцінку високого рівня). Відокремлені прикладки підкресліть як член речення.

PS: Надсилати роботи на електронну адресу не обов'язково. Зберу зошити, як тільки повернемося до навчання.

09.12.20,  09.12.20

Тема. Відокремлені додатки і обставини. Відокремлені уточнювальні члени речення
    Діти, сьогодні ми продовжимо тему попереднього уроку, але більш детально зупинимося на відокремлених додатках та обставинах.
    Почнемо з відокремлених додатків. Тут важливо звернути увагу на слова: крім, окрім, за винятком, замість, включаючи, наприклад, навіть, особливо, зокрема...Якщо зворот починається з цих слів і має значення виключення або заміщення, це і буде відокремлений додаток. 
    Наприклад: До школи прийшли всі, окрім Ольги. 
 Важливо бути уважним до слова"замість =за". Наприклад: Я відповім замість Ольги = Я відповім за Ольгу. У такому разі додаток відокремлювати не потрібно.
 На закріплення виконайте вправи 185, 186 ст. 150 - 151.

    Перейдемо до відокремлених обставин. Для початку уважно опрацюйте правила на ст. 151-152.
 Виконайте вправу на закріплення 187 ст.152.

    Тепер повторимо, що ж таке уточнювальні члени речення. Опрацюйте правило ст.153. Найважливіше - що будь-який уточнювальний член речення умовно ми можемо забрати , і воно від цього не постраждає. Спробуємо: Люблю морозиво, особливо шоколадне. Люблю морозиво. У першому реченні є уточнення, а в другому - ні, але  основна думка передана. 
 Попрацюємо практично, виконавши вправи 191, 193.

Домашнє завдання : 

І - опрацювати § 27, переглянути відеоурок;

ІІ-ІІІ - Виконайте вправи 185,186,187  - письмово;

ІІ-ІІІ - Виконайте вправи 191,193  - письмово; (Діти, пам'ятайте, що це 2 уроки, хоч і в 1 день, тому і Д\з об'ємне).

PS: Надсилати роботи на електронну адресу не обов'язково. Зберу зошити, як тільки повернемося до навчання.

PS:Діти , ми закінчили тему: "Просте ускладнене речення", і в понеділок у нас буде КР, тому повторіть параграфи 25-27(ст. 131-155). Успіхів!


ІІ семестр 2021р.

18.01.21,  18.01.21

Тема. Складнопідрядні речення. Складнопідрядні речення з кількома підрядними.
 Діти, спочатку опрацюйте теоретичний матеріал у ваших підручниках ст.173- 175. 
    Тепер уважно перегляньте відеоурок:

Виконайте вправу на закріплення 223. 
Отже, ви зрозуміли, що для того, щоб правильно визначити вид підрядної частина вам необхідно в першу чергу зрозуміти зміст самого речення. 
Існують речення з кількома  підрядними частинами, ознайомтеся:

Опрацюйте теоретичний матеріал ст. 191,192. Виконайте вправу на закріплення 258.

Домашнє завдання : 

І - опрацювати § 31-35, переглянути відеоуроки;

ІІ-ІІІ - Виконайте вправи 223,258  - письмово;

ІУ - виконайте онлайн тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6883109   Діти, будьте уважними, у тесті 36 питань, час проходження 36хв., виконати його потрібно до наступного уроку(20.01.21 до 10.00). Прохання: підписуйте тест повним прізвищем і ім'ям. Це фронтальна перевірка знань з цієї теми, тому виконати його мають всі!!! Надсилати результати тестування не потрібно, вони надійдуть автоматично. Успіхів!!!

 PS:Діти, наступний урок ми проведемо в ZOOM. Індефікатор конференції: 974 966 6831, код доступу:  Zimenko. Початок 10.00.(у середу 20.01.21).


03.02.2021.

 Підсумковий урок з теми: "Синтаксис. Пунктуація"

Виконайте онлайн тестування №1: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3180045

Для повторного проходження!!!!!

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8638550 

Увага!Тема тестування : "Складне речення. Підсумковий урок" (питань - 36, час проходження- 36хв., спроба- 1. Виконати тест потрібно до 07.02.21 до 18.00).

Виконайте онлайн тестування №2: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5101508

Для повторного проходження!!!!!

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1751913

Увага!Тема тестування : "Головні та другорядні члени речення" (питань - 40, час проходження- 40хв., спроба- 1. Виконати тест потрібно до 07.02.21 до 18.00).

PS:Діти, тести потрібно виконати обов'язково!!! 

У понеділок ми писатимемо в класі власне висловлення у форматі ЗНО, тому раджу повторити ст 325-331 зі зб. ЗНО - стуктуру власного висловлення. 


22.02.2021.

 Підсумковий урок з теми: "Основні випадки чергування голосних і приголосних, спрощення у групах приголосних"

Виконайте онлайн тестування №1:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2012288

Увага! Питань - 20, час проходження- 20хв., спроба- 1. Виконати тест потрібно до 23.02.21 до 20.00).

Підсумковий урок з теми: "Основні правила вживання апострофа"

Виконайте онлайн тестування №2: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2028035

Увага! Питань - 24, час проходження- 24хв., спроба- 1. Виконати тест потрібно до 23.02.21 до 20.00).

01.03.2021.

 Готуємося до ЗНО

Виконайте онлайн тестування:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5271108

Увага! Питань - 60, час проходження- 45 хв., спроба- 1. Виконати тест потрібно до 03.03.21 до 20.00).

10.03.2021.

 Готуємося до ЗНО

Виконайте онлайн тестування №1:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4753406

Увага! Питань - 20, час проходження- 20 хв., спроба- 1. Виконати тест потрібно до 14.03.21 до 21.00).

Виконайте онлайн тестування№2:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2902792

Увага! Питань - 12, час проходження- 10 хв., спроба- 1. Виконати тест потрібно до 14.03.21 до 21.00).

Немає коментарів:

Дописати коментар