Wikipedia

Результати пошуку

5 клас

                              17.03.20
Тема. П.Тичина.Коротко про поета і край,де він народився."Не бував ти у наших краях"

Домашнє завдання: с.199 Скласти план до біографії П.Тичини,
 вірш "Не бував ти у наших краях" вивчити напам'ять.

                               18.03.20
Тема. П.Тичина "Гаї шумлять...", "Блакить мою душу обвіяла...".Майстерне відтворення краси природи,вираження життєрадісності,патріотичних почуттів засобами художнього слова.Мелодійність віршів П.Тичини

Домашнє завдання: с.200-201 виразне читання;
с.201-202 завдання 1-10 (письмово);
завдання 12( 4 рівень).

                      24.03.20; 25.03.20
Тема. Є Гуцало. Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла - наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні "Лось".

Співчуття, милосердя - шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань



Лось — ссавець, найбільший представник родини Оленевих. До­вжина тіла самця може бути близько 3 м, маса 360-600 кг, самиці дрібніші за самців. За зовнішнім виглядом лось помітно відрізняєть­ся від інших оленів. Тулуб і шия у нього короткі, загривок високий, у вигляді горба. Ноги сильно витягнуті, тому, щоб напитися, лось вимушений заходити глибоко у воду або ставати на коліна передніх ніг. Голова велика, горбоноса, з нависаючою м’ясистою верхньою губою. Під горлом — м’який шкірястий виріст. Шерсть груба, буро-чорна; ноги світло-сірі, майже білі. У самців є величезні (найбільші у сучасних ссавців) роги, нерідко лопатоподібні за формою; їхній розмах досягає 180 см, а маса — 20-30 кг. Роги лось скидає щорічно в листопаді-грудні і ходить без них до квітня-травня.
Тема: зображення боротьби добра і зла в протистоянні світу людей та світу тварин.
 Ідея: уславлення мужності, хоробрості, співчуття, бажання допомогати іншим та охороняти дику природу; обурення жорстокіс­тю та користолюбством.
 Сюжетна лінія.
В оповіданні «Лось» зображено історію про те, як двоє хлопчи­ків, не вагаючись, прийшли на допомогу лосеві, що тонув у річці. Хлопцям вдалося врятувати нового друга, але біда прийшла з іншо­го боку — врятовану тварину підстрелив їх рідний дядько Шпичак. Мисливець злякався, що племінники повідомлять у заповідник про його браконьєрство, тому навіть пропонував їм хабар за мовчання — м’ясо й роги, але діти не стали з ним про це розмовляти. Оповідання завершується тим, що розгублений Шпичак дивиться на мертве тіло лося і йому, як це нещодавно було з дітьми, страшенно хочеться, щоб «лось підняв голову, звівся на свої стрункі міцні ноги і неквап­но побіг до лісу, як він ще недавно біг, поки дороги йому не перетну­ла куля». Але лось так і не ворухнувся.

Дійовими особами твору є: Лось (головний персонаж); брати-підберезовики, дядько Шпичак (другорядні персонажі).
      Авторське бачення персонажа  Лося (цитатна характеристика):
□ «Це був великий звір з широкими грудьми, які легко здималися од дихання. Його роги нагадували осінній низькорослий кущ, з якого обнесло листя»;
□ «Лось був старий і бувалий самець»;
□ «Неквапно попрямував до тієї поляни, на якій любив найчасті­ше бувати... в ній, прилігши, лось міг сховатися до половини»;
□ «Лось опустив голову, принюхуючись до ополонки, далі, з ви­тягнутою шиєю, ступив ще трохи, ось-ось маючи торкнутися губами до осклілого блакитного шумовиння, ніздрі затремтіли в передчутті холодної води»;
□ «...лосьвжахано відчув, що дедалі глибше занурюється в льо­дяну кашу»;
□ «Ревнув, кличучи на допомогу, і його очі все густіше набрякали кров’янистим смутком, аж горіли червоним розпачем»;
□ «...Намагався поводитися обачно... сили поступово покидали його; він поводився смирно»;
□ «...лось виявився дужий і життєлюбний...»;
□ «Він пробуватиме безперервно, доти, доки дихатиме»;
□ «Лось уже зовсім знесилився і байдуже спостерігав, як набли­жаються діти. Усе нижче осідав у воду, і роги похилитувались над крижаним місивом, як незвичайний кущик. Під цим кущи­ком червоний розпач трохи вгомонився, але був тепер такий без­межний, що очі для нього були замалі, і той розпач струменів із них увсібіч»;
□ «Лось не боявся людей».
Лось зображується автором як тварина, яка звикла до умов за­повідника та почувається там так само, як і в тайзі. Він не боїться людей, тому що часто бачив, як вони працюють, та, окрім цього, якось мисливці врятували його від вовків. Тому коли хлопці кину­лись його рятувати, він поводився сумирно, не відчуваючи небез­пеку з їхнього боку. Але, як виявилось трохи згодом, не всі люди приязно ставились до нього. Деякі, на кшталт дядька Шпичака, дивились на нього лише як на здобич на джерело прибутку. Саме це і погубило Лося, який тільки-но почав довіряти людям та вірити в їхні добрі наміри.  

      В оповіданні «Лось» Є. Гуцало пропонує читачам самим замислитись над тим, що буде далі. Поміркувавши, можна припустити, що брати все ж таки повідомлять у заповідник, бо зрозуміли, що Шпичак не шкодує про вчинене, а значить, якщо його не покарати, буде продовжувати полювати на заповідних тва­рин. На відміну від хлопців, Шпичак (у кінці оповідання) хотів би

побачити лося живим тільки тому, що боїться покарання, а не тому, що зрозумів жахливість скоєного злочину. У цьому невеличкому творі Є. Гуцало зумів поставити низку дуже важливих проблем: те, що людина вважає себе царем природи, не дає їй права знищувати тварин для своєї розваги. Навпаки, люди мають усвідомити, що їхнє завдання — оберігати та захищати природу, турбуватись про неї, бути милосердним.



І-ІІ -  прочитати оповідання «Лось» ст.  203-210;

ІІІ - розв'язати тести за змістом оповідання (питання не переписуєте);

1. Що нагадували роги лося?

А Стару корягу;             
Бнизькорослий кущ;
В молоде деревце;          
Г розвалений пень.
2. У який час доби відбувається дія твору?
А Увечері;                           
Б опівдні;
В на заході сонця;          
Гу досвітніх сутінках.
3. Звідки лось потрапив до заповідника?
АІз тайги;
Б він народився в неволі;
В його привезли з іншого заповідника;
Г його подарували заповіднику, коли він був ще
   маленький.
4.  Чого злякався лось?
А Пострілів рушниці;
Б людських голосів;
Втріщання старої гілляки;
Г звуків інших тварин.
5.  Хто, на думку автора, жив на річці?
А Мисливці;                   
Б жаби;
В хлопці;                        
Гдух примерзлого болота.
6.  Навіщо лось попрямував до поляни?
А Щоб поласувати смачною травою;
Бщоб помилуватися сходом сонця;
В щоб зустрітися з друзями;
Г щоб сховатися від мисливців.
7.  Що знаходилось на іншому березі річки?
АСело;                            
Б інший лось;
В мисливець;                  
Г хлопчик.
8.  Яка халепа трапилась на ополонці?
А Лось не міг напитися води, бо ополонка замерзла;
Б на річці були рибалки, які сполохали лося;
В лося підстрелив мисливець;
Глось провалився під кригу.
9.  Що згадав лось про події минулої осені?
А Мисливці поранили його, але він утік;
Б на нього було відкрито полювання;
Вмисливці врятували його від зграї вовків;
Г в нього з’явились нові роги.
10. Хто прийшов на допомогу лосеві?
А Мисливці;                                                
Бмаленькі хлопчики;
В ніхто;                                                       
Г інший лось.
11. Що зробив дядько Шпичак?
А Допоміг хлопцям врятувати лося;
Б покликав селян на допомогу;
В розгубився та стояв як вкопаний;
Гпідстрелив лося.
12. Чим завершилась ця історія?
АЛось помер;
Б хлопці вилікували лося;
В мисливець пожалів лося;
Г лосю допомогли робітники заповідника.

ІV- скласти діалог на одну із тем : 

Вдячність Лося дітям;
       ▼ Вибачення Шпичака перед Лосем;
        ▼ Бесіда між братами після порятунку.


                                              Увага!!!     

      Діти,  враховуючи те, що карантин подовжили, пропоную роботи,  які ви вже виконали, відправляйте  на мою електронну адресу. Я їх перевірятиму та оцінюватиму. 

Постарайтеся зробити так, щоб на час  весняних канікул ви залишилися без  боргів і з оцінками.  

 PS: 1- сфотографуйте роботу так, щоб було видно дату та тему роботи; 

2-у темі електронного листа  вкажіть  клас та  прізвище;  

  3- відправте на електронну адресу  dztetiana12@gmail.com



                            07.04.20

Тема. РМ. Складання характенистики образу за оповіданням Є.Гуцала "Лось".

     Оскільки це оповідання ви прочитали ще до канікул, пропоную вам переглянути презентацію


Натисніть, щоб переглянути презентацію

Сподіваюся, за допомогою презентації,  ви відновили в пам'яті  зміст оповідання "Лось".

Завдання 1. До робочих  зошитів перепишіит зміст слайду №6.

Домашнє завдання: 
 І-ІІр .-  Скласти характеристику образу на одного із героїв оповідання "Лось" Є. Гуцала;
ІІІр. - Намалювати ілюстрацію до оповідання "Лось" (слайд  8);
ІУр.- Спрогнозуйте кінцівку оповідання "Лось" (слайд  8).

PS: Завдання можна обирати, але врахуйте, що І-ІІр до 9б., ІІІр. - до 10б. ІУ- до 12б. Успіхів!!!


08.04.20

Тема. Підсумковий урок за творчістю Т.Шевченка, П.Тичини Є. Гуцала (підготовка до контрольної роботи)


Завдання з вибором однієї правильної відповіді                                                      (6б)

1. Батько Шевченка був кріпаком пана («В бур’янах»)
 а) Енгельгардта;   б) Енгельса;    в) Енвельгардта;    г) Ентельгардта.
2. Яку долю пророкувала сусідка Тарасові? («В бур’янах»)
а) Що він відніме волю в панів;           б) що він принесе нещастя родині; 
в)  що він стане царем;                          г) що він знищить свого пана.
3. Хто бавився з маленьким Тарасом більше за інших («В бур’янах»)?
а)  Батько Григорій;                            б)  сестра Катерина;    
в) мати Катерина;                                г) сусідська бабуся Ярина.
4. Чому мати кепкувала з Тараса? («В бур’янах»)
а) Тому що він був замурзаний;     б) тому що він хотів подорожувати з чумаками;
в) тому що він дивно співав;           г) тому що він розповідав надзвичайні історії.
5. За словами батька, на кого мав бути схожим Тарас у майбутньому? («В бур’янах»)
а) На Хмельницького;      б)  на Ковпака;      в) на Кармелюка;      г) на Бандеру.
6. Де минуло дитинство Т. Шевченка? («В бур’янах»)
а) У Моринцях;     б) у Микитівці;      в) у Кирилівці;      г) у Києві.
7. Т. Г. Шевченко народився  
а)  1820р.;               б) 1810р.;               в) 1814р.;               г) 1824р.
8. Лось потрапив до заповідника («Лось»)
 а) з тайги;                                  в) його привезли з іншого заповідника;   
б) він народився в неволі;        г) його подарували заповіднику, коли він був ще маленький.
9. Хто, на думку автора, жив на річці? («Лось»)
а)  Мисливці;      б) жаби;     в)  хлопці;      г) дух примерзлого болота.
10. Навіщо лось попрямував до поляни? («Лось»)
а) Щоб поласувати смачною травою;      б)  щоб помилуватися сходом сонця;
в) щоб зустрітися з друзями;                    г)  щоб сховатися від мисливців.
11. Що згадав лось про події минулої осені? («Лось»)
а) Мисливці поранили його, але він утік;          б) на нього було відкрито полювання;
в) мисливці врятували його від зграї вовків;     г)  у нього з’явилися  нові роги.
12.  Жанр твору «Лось» -
а) оповідання;       б)  ліричний твір;        в) повість;            г) легенда.  

13. Визначте тему та ідею вірша П. Тичини "Гаї шумлять..."
14. Визначте тему та ідею оповідання Є Гуцала "Лось"

Домашнє завдання: 

 І-ІІр .-  повторити матеріал підручника ст.187-211;
ІІІр. -розв'язати тестові завдання 1-12;
ІУр.-визначити тему та ідею творів "Гаї шумлять..", "Лось".


14.04.20
Тема. Контрольний твір на тему: "Мій улюблений літературний герой" (за творчістю Т.Шевченка, П.Тичини, Є. Гуцала)

Опрацювання пам'ятки „Як писати твір”.
1. Обери героя, який тобі найбільше сподобався, збентежив тебе своїми вчинками.
2. Добре обдумай тему, визнач, який обсяг матеріалу вона охоплює.
3. Визнач основну думку майбутнього твору, намагайся зберегти її під час роботи над твором.
4. Склади план, чітко та стисло сформулюй думку кожного пункту.
5. Напиши вступ, який би доречно розпочинав тему. На початку твору вислови головну думку, потім обґрунтуй її, доповни фактами із твору, у разі потреби наведи цитати.

6. Стеж за послідовністю викладу думок.

7. Дотримуй пропорційності частин твору і стеж за зв'язком між ними.

8. Висловлюй власне ставлення до всього, про що пишеш, роби власні висновки, узагальнення.

9. Наприкінці твору зроби загальний висновок, зумовлений змістом роботи.

10. Правильно і грамотно висловлюй свою думку.
11. Дотримуйся вимог до зовнішнього оформлення.
Домашнє завдання: 
 Опрацювати пам'ятку і написати твір (1-1,5ст.). 

15.04.20

Тема. М. Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи і відтворення її поетомзасобами поетичної мови. "Дощ"
І. Розповідь про поета.
Максим Рильський був простою ,дуже доброю, щирою,відкритою людиною і це любив у людях.
Максим Тадейович не був суто кабінетною людиною. Залишався тим життєлюбом, який завжди знаходив час для задушевного спілкування з друзями, для улюбленого мисливства,  для риболовлі,  для пісні…
  Він був легкою людиною, якщо під цим словом розуміти душевну відкритість, уміння слухати співрозмовника, безмежну доброту, людинолюбство й дотепність.
А такі риси,як допитливість, працелюбність, людяність, доброта –були  основними рисами  Максима Тадейовича. 
6 червня 1964 року поета привезли з Москви, з лікарні, додому, в Голосіїв. Перед раком підшлункової залози навіть кремлівська медицина виявилася безсилою. Цю приреченість відчував і сам Максим Тадейович.     
Серце Максима Рильського перестало битися 24 липня 1964 року. 
ІІ. Підготовка до сприйняття вірша «Дощ» (прочитайте  прикмети та прислів’я про дощ)
Прикмети
1.      Якщо у січні часті снігопади та завірюхи, то у липні часті дощі.
2.    Часті тумани у березні -дощове літо.
3.    Якщо квітневий дощ починається великими краплинами, то ненадовго.
4.    Сині хмари –на тепло і дощ.
5.     Із берези біжить багато соку – на дощове літо.
6.    Жайворонок багато і довго співає-утримається ясна погода без опадів, коли ж мовчить уранці-бути дощеві.
7.     Риба грається в річці –вночі може бути гроза.
8.    Якщо вночі не було роси, удень чекай дощу.
9.    Ластівки , літаючи низом, граються-на дощ та вітер.
10.                       Потяглися хмари смугами-буде дощ.
Прислів’я
1.      Як у травні дощ надворі, то восени хліб у коморі.
2.    Як у травні дощ не впаде, то і золотий плуг не виоре.
3.    Травневий дощ хліба піднімає.
4.    Дощ іде не там, де ждуть, а там ,де жнуть, не там, де просять, а там, де косять.
5.     Погода всім вигода,а сльота-всім гризота.
6.    Грім гримить, хліб буде родить.
7.     Дощ вранці, -що бабині танці.
8.    Кукурудзу посієш до дощу, матимеш сало до борщу.
9.    Квітень  з водою, а жовтень –з їдою.
10.    Якщо травень дощі сіє-жито половіє.
ІІІ. Виразно прочитайте поезію «Дощ»
ІУ. Законспектуйте в робочі зошити.
Тема: оспівування краси природи.
Ідея: возвеличення чарівності дощу.
Основна думка: захопленість рідною природою, її величним та дивовижним світом, райдужними кольорами.
Жанр: пейзажна лірика.
Домашнє завдання:І-ІІр.-  ст.212-213 опрацювати; уважно прочитати конспект уроку; зробити записи в робочі зошити;
ІІІр.-  вивчити напам’ять вірш «Дощ»(розказати його своїм батькам, нехай вони вас оцінять, мені пришлете свою оцінку. Якщо у нас буде можливість ми обов’язково повернемося до віршів напамять!);
ІУ.- Що ви знаєте про Капітошку і як він пов’язаний із сьогоднішньою темою уроку?( високий рівень виконується за бажанням дітей).


21.04.20.

Тема. М. Рильський. Єдність людини і природи, зв'язок між станом душі та довкіллям. "Осінь-маляр із палітрою пишною..."
 
   У поезії видатного українського поета Максима Тадейовича Рильського найголовніше місце в його багатогранній творчості по­сідає тема людини і природи. У кожному рядку ніби відбувається їхнє єднання. Автор доводить, що людина і природа нероздільні.

Виразно прочитайте вірш «Осінь-маляр із палітрою пишною...»(ст.213)

Запишіть у зошити:
Тема: милування рідним краєм.
Ідея: зображення яскравих фарб природи. Панування осені.
Основна думка: зобразити мальовничо-пейзажні фони.
Жанр: пейзажна лірика.

Можемо зробити висновок,  що у своїх віршах
М. Т. Рильський не тільки зо­бражує поєднання людини і природи, а й заклинає не обкрадати себе духовно, не відсторонюватись від краси в житті, від чарівногосвіту природи, мистецтва. Лише в єднанні корисної праці і краси людина може бути по-справжньому щасливою в житті.

 Домашнє завдання:І-ІІр.-  ст.213-214 опрацювати;запишіть у зошит тему, ідею, основну думку, жанр цього вірша;
ІІІр. - відповісти на 1-10 питання (усно); 11,12(письмово);
ІУр.-Поясніть вислів «Закони створені для того, щоб сильний не був всемогутнім" (за бажанням учнів).

22.04.20.
Тема.Урок-дослідження. Література рідного краю

     Діти, сьогодні у вас є можливість дізнатися більше про тих, хто робить нашу Гайворонщину відомою у всьому світі. Звичайно, це письменники - земляки. Пропоную вам заповнити таблицю, оскільки це урок-дослідження, ви можете використовувати різні ресурси. 

№п/п
Письменник  Гайворонщини
Дата і місце народження
Творча спадщина присвячена рідному краю




























Домашнє завдання: 
І-ІІІр. Провести дослідження письменників рідного краю - заповнити таблицю (не менше 7);
ІУр. (за бажанням) Зробити рекламу творчості письменника Гайворонщини (1 за вибором учня).

28.04.20.
Тема.Г.Тютюнник. Коротко про письменника "Дивак" Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини, зображених в оповіданні

Запишіть у зошит:
Тема: розповідь про допитливого,чуйного, вразливого,доброго хлопчика Олеся, його жагу до пізнання загадкового світу природи.
Ідея: возвеличення єдності людини і краси природи, гідної поведінки Олеся.
Основна думка: 1)з таких дивацтв люди бувають чесні, милосердні, чисті душею і помислами.2)бережи все навколо себе, примножуй на благо собі та людям.3)людина і природа - невід′ємні складові на землі.

Запамятайте:

Головна думка оповідання висвітлюється через образ головного героя . Письменник не дає прямої авторської характеристики, а змушує читачів самостійно зробити висновок. Творячи цей  образ він використовує такі засоби: 1. портретна характеристика; 2. вчинки персонажа; 3. його мова; 4. характеристика іншими персонажами: а) хлопці; б) вчителька; в) дядьки на вигоні; г) дідусь. 5. характеристика образу через сприйняття пейзажу. 

Домашнє завдання:
І-ІІр- ст.215-221 читати і переказувати; записати в зошит тему, ідею, основну думку твору;
ІІІ-ІУр- ст.222 завдання 11,12 письмово.

29.04.20.
Тема.Г.Тютюнник. "Дивак". Точність, лаконізм описів природи, Допитливий, чуйний, хоробрий хлопчик Олесь, його жага пізнати світ природи, уміння фантазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості 

 Діти, попередній урок ви ознайомилися з твором Г. Тютюнника «Дивак». Хотілося б знати:  яким здається Олесь вам? Що в його вдачі вам до душі, а що ні? Порівняйте Олеся з собою . Запишіть риси вдачі Олеся. А тепер запишіть свої  риси вдачі,  а потім визначте, що  між вами спільного.
Визначені риси обох характерів запишемо в таблицю , яка матиме такий вигляд:
Риси вдачі Олеся
Спільні риси вдачі
Мої риси вдачі






        
Отже, чи багато спільного у вас із Олесем? То , можливо, й ви диваки? (не ображатися!). Він просто, як і ви, дитина, можливо, трішки мрійливіша…
 Справді, у вчинках Олеся немає нічого неприродного, шокуючого. Він просто трохи добріший, спостережливіший, чутливіший, співчутливіший.
Дайте відповіді на питання :
1• Коли б таких диваків було більше , нам жилося б краще чи гірше?
2• Яку рису характеру ви цінуєте в людях найбільше?
Гадаю, що з таких дітей , як Олесь , виростуть
добротворці,      які    попри        всі перешкоди виконуватимуть добротворчу місію, рятуватимуть світ від нечисті, оберігатимуть життя на Землі. Бо ці люди у своїй беззахисноті сильніші за злих.
Домашнє завдання:
І-ІІр. ст. 221-222 відповісти на питання 1-10 усно;
ІІІ- Заповнити таблицю і дати відповідь на питання 1,2 із конспекта уроку;
ІУ- дати письмову відповідь на проблемне запитання "Чи потрібні у світі диваки і чи легко їм жити?

05.05.20,    06.05.20.
Тема. Микола Вінграновський. "Сіроманець"- захоплива й драматична історія прохлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи

«Сіроманець» аналіз повісті
 Автор – Микола Вінграновський  
Рік написання – 1977
 Жанр – повість
 Тема: зображення конфлікту цивілізації та природи.
 Ідея: уславлення дружби, співчуття, беззастережної хоробрості та самовіддачі у взаємодії людини з твариною; засудження жорстокого поводження з тваринами та людського злопам’ятства.

 Гуманізм повісті «Сіроманець»
 Аналізуючи повість М. Вінграновського «Сіроманець», можна одразу зрозуміти, що її центральними персонажами є вовк Сіроманець та хлопчик Сашко. Образ вовка запропонований автором у міфологічному і навіть фантастичному контексті, який тісно пов’язаний із реальністю. Автор зображує почуття звіра з психологічної точки зору, як справжньої людини, але цей образ не має складних емоційно-чуттєвих характеристик, тому він зрозумілий навіть дітям, які сприймають вовка не як хижака, а насамперед як вірного друга хлопчика Сашка. Сашко, незважаючи на свій юний вік, стає для вовка не лише другом, але й рятівником. Він зовсім не боїться Сіроманця, а навіть навпаки — захищає його перед дорослими, допомагає звільнитись з полону, та коли розуміє, що тварина майже втратила зір,— не роздумуючи втікає з дому та прямує з вовком у далеке місто, щоб показати його відомим лікарям. Саме в дружбі та співчутті хлопчика до вовка розкривається гуманізм повісті.

Домашнє завдання:
І-ІІр. ст. 223-235 читати і переказувати,  відповісти на питання 1-8 усно;
ІІІ- відповісти на питання 9,10 письмово, виписати тему, ідею твору( із конспекта уроку)  із словника літературознавчих термінів Визначення повісті ст. 251;

ІУ- написати характеристику літературного героя за зразком.
 План характеристики героя літературного твору
1. Дані про героя ( з якої книги, головний чи другорядний, центральний чи епізодичний). 
2. Портрет персонажа (якщо змінюється, то як?). 
3. Вчинки героя. Як вони розкривають його внутрішній світ?
4. Мова героя. 
5. Ставлення до героя інших персонажів твору.Чим воно зумовлене? 
6. Додаткові художні відомості (деталі, описи, тощо, які характеризують внутрішній світ героя, зміни, які з ним відбуваються).
7. Ставлення автора до свого героя.
8. Ваше ставлення до персонажа.

12.05.20,    13.05.20.

Тема. М. Вінграновський. "Сіроманець". Гуманізм повісті.
Доброта, винахідливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції
Діти, пропоную вам переглянути фільм "Сіроманець":
Домашнє завдання:
І-ІІр. ст. 236-248 читати і переказувати,  відповісти на питання 1- 10 усно;

ІІІр.- відповісти на питання 11,12 письмово;
ІУр. -Напишіть свої враження від перегляду стрічки "Сіроманець".

19.05.20.

Тема.Тестування за змістом твору М. Вінграновського "Сіроманець"

20.05.20.
Тема. Контрольна робота. Рідна Україна. Світ природи.

Дітки, пропоную вам онлайн-тестування з даної теми. До цієї контрольної роботи ввійдуть твори М. Рильського, Г. Тютюнника та М.Вінграновського. Для того щоб розпочати тестування натисніть тут: https://naurok.com.ua/test/start/427218.

Домашнє завдання: пройти онлайн - тестування, скін чи фотозвіт виконаної роботи надіслати на мою електронну адресу.

26.05.20, 27.05.20
Тема. Підсумкові уроки. Твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення

Діти, ось і скінчилася подорож цікавих і захоплюючих творів, які ви вивчали впродовж 5 класу. Всі ви великі молодці, гарно читаєте, вмієте висловлювати власну думку, прекрасно декламуєте вірші. На нашому останньму уроці я пропоную вам пригадати всі твори, які вас зацікавили, викликали у вас певні роздуми чи суперечки. Ну і, звичайно, запропоную вам твори, які ви прочитаєте влітку.
За літо вам потрібно не тільки відпочити, а й підготуватися до наступного навчального року. Якщо під час навчання часу на читання катастрофічно не вистачає, то влітку вільного часу – цілком достатньо. Тому я пропоную вам список літератури для обов’язкового читання. Гарного відпочинку та цікавого читання!

Список літератури із української літератури для 6 класу

·                  Володимир Рутківський. «Джури козака Швайки»;
·                  Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки»;
·                  Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового         озера»;
·                  Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку №9».

 Домашнє завдання:  прочиттати твори, що входять до списку літератури.

Немає коментарів:

Дописати коментар